انواع تبلیغات آنلاین

انواع تبلیغات آنلاین

انواع تبلیغات آنلاین :

زندگی امروزه ما بیش از آن که ما فکرش را میکردیم به سوی دنیای آنلاین و مجازی سوق پیدا کرده است و حتی بعضی افراد برای پاییه ای ترین کار های خودشان از اینترنت استفاده می کنند و اینترنت را به جزء جدا نشدی خود تبدیل کرده اند.

ما در این مطلب شما را با انواع تبلیغات آنلاین آشنا میکنیم:

۱- تبلیغات بصری(Display Advertiding)

انواع تبلیغات آنلاین

در این روش شما می توانید عکس یا محتوا(بنر) تبلیغاتی کسب و کار خود را در وبلاگ یا سایت دیگری در معرض نمایش بگذارید،این روش میتواند به طرز قابل قبولی سطح اگاهی مخاطبان این سایت ها را نسبت به کسب و کار شما بالا ببرد.

۲-تبلیغات از طریق ایمیل(Email Marketing)

تبلیغات آنلاین

این نوع تبلیغات عضو بازار یابی های خاص به شمار می آید در کنار خاص بودن خود بسیار مهم هم هست.

یک بازار یاب یا مدیر کسب و کار میتواند با استفاده از این روش ایمیل هایی برای کاربران خود بفرستتد و در ایمیل کالا و خدمات خود را برای کاربران تشریح کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق بازاریابی ایمیلی به این مقالات مراجعه کنید.

معرفی تبلیغات ایمیلی

آموزش طراحی یک ایمیل تبلیغاتی

۳-تبلیغات درون گرا(Inbound Marketing)

آموزش تبلیغات آنلاین

این نوع تبلیغات صرفا مختص تبلیغات آنلاین نیست و برای تبلیغ های دیگر هم کاربرد دارد.

در این نوع تبلیغات شما با استفاده از مقالات علمی و اطلاعات مرتبط با خدمات خود مخاطبان مد نظر خود را جذب کنید.

۴-تبلیغات از طریق موتور های جستجو(SEM)

تبلیغات آنلاین چیست؟

با استفاده از این روش موتور های جستجو سایت فروشگاهی شما را در نتایج جستجو مد نظر به عنوان اولین نتیجه نشان می دهند.

شما در این روش پرداخت مبلغی به گوگل میتوانید تعدادی عبارت را انتخاب کنید که گوگل در جستجو خود شمار را در رتبه های نخست نشان دهد و پس از آن به ازای هر کلیک مبلغی از حساب شما کم می کند،مبلغی که شما پرداخت میکنید بنا به درجه سختی و میزان جستجو و…. متغیر است از این جالب تر این است که شما میتوانید روز و ساعت و حتی موقعیت (مثلا ایران ،امریکا،اسپانیاو…) را تعیین کنید.

۵-بهینه سازی موتور های جستجو(SEO)

انواع تبلیغات آنلاین

از طریق سئو شما میتوانید با استفاده از روش هایی کسب و کارتان را بدون هیچ هزینه ای حتی تا رتبه اول گوگل بالا ببرید تفاوت این روش با روش قبلی این است که در این روش شما خودتان رتبه خود را بالا می برید.

شما نیازی نیست در این روش به ازای کلیک ها پولی پرداخت کنید ولی رساندن به رتبه های بالا از طریق سئو نیازمند تجربه و تخصص بالایی است .

همچنین بخوانید:راه هایی برای رسیدن به فروش پایدار و حفظ آن

۶-تبلیغات از طریق شبکه های اجتماعی

بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی چند وقتی شده است که پیشرفت فوق العاده ای کرده است شما میتوانید بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی و راه های انجام آن را در اینجا مطالعه کنید.

۷-تبلیغات زنجیره ای

در این روش شما میتوانید بودجه ای برای خرده فروشان اینترنتی ،افرادی که تبلیغات انلاین انجام میدهند و طراحان وبلاگ و وبسایت را اختصاص دهید.

۸-بازار یابی اینترنتی

اینترنت توانایی ارتباط با ملیون ها انسان را در جای جای دنیا دارد و شما میتوانید با استفاده از اینترنت بازار یابی بسیار گسترده ای داشته باشید.

در مقابل این روش نسبت به روش های دیگر بسیار کم هزینه تر و پر بازده تر است.

نتیجه بخش بودن بودجه‌ای که به این روش اختصاص می‌دهید به راحتی با ابزارهای تحلیلی دقیق قابل ارزیابی و تشخیص است.

اما به یاد اشته باشید در این روش حتما از افراد متخصص کمک بگیرید.

امیرحسین للـه ئی

امیرحسین للـه ئی
امیرحسین للـه ئی فارغ التحصیل رشته مهندسی فناوری اطلاعات ، مدیر و نویسنده وبسایت برلند.علاقمند به کسب و کار اینترنتی و هر آنچه که به آن مربوط است.امیدوارم در کنار شما همراهان خوب برلند بتوانم به دانسته های خودم و شما کمی اضافه کنم.
  1. Avatar
    کوتاه کننده لینک ytre

    سلام ممنونم مطلب بسیار عالی بود موفق باشید

  2. مطلب خوبی بود ولی توضیحات کوتاهه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معادله امنیتی *