آژانس بازاریابی

تاثیر همکاری با آژانس های بازاریابی ، نقش آژانس بازاریابی در توسعه کسب و کار

تاثیر همکاری با آژانس های بازاریابی

سلام دوباره به دوستان خوب برلند.این روزها همه ما از نقش بسزای بازاریابی در رونق کسب وکار ها اطلاع داریم.به خصوص برای استارتاپ ها و کسب وکارهای کوچک یک برنامه بازاریابی خوب میتواند تحولاتی بسیار خوب در آنها ایجاد کند.

یکی از مسایلی که مدیران کسب وکارها را به چالش میکشد این موضوع است که آیا فعالیت های بازاریابی شرکت را به آژانس های بازاریابی بسپارند و یا افرادی را برای این حوزه استخدام کنند.

با من همراه باشید تا با هم بررسی کنیم کدام گزینه میتواند برای یک شما بهتر باشد.

مورد اول ، نیاز به اموزش دادن افراد جدید:
زمانی که شما افرادی را برای انجام برنامه های بازاریابی شرکت خود استخدام میکنید نیاز به آن دارید تا به افراد تازه وارد آموزش دهید.فرد تازه وارد باید با استراتژی ها و شرایط حاکم بر شرکت شما آشنا شود و نیاز به نظارت بیشتر بر فعالیت های او برای اطمینان از انجام صحیح وظایفش دارید.

در حالی که اگر شما با یک آژانس بازاریابی همکاری کنید دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه برای آموزش نیروهای جدید ندارید و نیازی به در نظر گرفتن فضایی از شرکت برای افراد تازه وارد ندارید.

در این صورت شما میتوانید تمرکز خود را بر روی سایر فعالیت های خود بگذارید و بازایابی را به عهده آژانس بگذارید.

مورد دوم ، هزینه های بازاریابی:
زمانی که صحبت از برون سپاری بازاریابی شرکت پیش میاید احتمال اولین چیزی که به ذهنتان میرسد این است که هزینه های آن زیاد است!

همچنین بخوانید: محتوا چه اهمیتی در سئو دارد؟

خب کمی وارد جزئیات شویم ،زمانی که شما فردی را استخدام میکنید:

هزینه های استخدام: دیگر نیازی به پرداخت حقوق ماهیانه،هزینه بیمه و مالیات، عیدی ،پاداش و مزایا و … که برای آن باید در نظر بگیرد نیست.

بهره وری در کار: نگاهی به تقویم بیاندازید و روزهای تعطیل را بشمارید.اگر از نیروی کار خود بخواهید روزهای تعطیل هم برای شما کار کند به سختی قبول خواهد کرد و در ازای آن حقوق بیشتر مرخصی بیشتر در ازای کار در روز تعطیل و… طلب خواهد کرد.

با سپردن کارهای خود به آژانس بازاریابی شما فقط زمان انجام پروژه ها را تعیین میکنید و مابقی مسائل به عهده آژاتس بازاریابی است.

تحقیقات بازار: هزینه تحقیقات بازار بسیار بالاست ونیاز به تخصص و دانش بالا و امکانات دارد.آژانس بازاریابی میتواند با هزینه بسیار کمتر این کار را برایتان انجام دهد.

تاثیر همکاری با آژانس های بازاریابی

مورد سوم ، میزان تجربه و مهارت:
کارشناسان و مدیران بازاریابی حقوق‌های هنگفتی دریافت می‌کنند و شرکت‌های دیگر همواره در کمین نشسته‌اند که اگر مدیران بازاریابی شما بتوانند خوب عمل کنند، با حقوقی بالاتر یا وعده و وعیدهای مختلف، آن‌ها را به سمت خودشان بکشانند و شما می‌مانید و حسرتی که به خاطر آموزش و همگام‌سازی او با شرکت می‌خورید.

برای نگهداری مدیران و کارشناسان بازاریابی، شما باید بودجه هنگفتی را صرفا برای یک فرد کنار بگذارید. اما در صورتی که با یک آژانس همکاری کنید، می‌توانید هر زمانی که خواستید، موقتا پروژه‌ها را متوقف کنید و هر زمان که نیاز داشتید، هزینه کردن را دوباره شروع کنید!

از طرفی با همکاری با یک آژانس بازاریابی، نه تنها یک فرد، بلکه تیمی باتجربه را دراختیار خواهید داشت. افرادی که پیش از شما با شرکت‌های دیگر کار کرده‌اند، کمپین‌های دیگری برگزار کرده‌اند و می‌دانند که چطور باید یک فرآیند بازاریابی را انجام دهند.

امیرحسین للـه ئی

امیرحسین للـه ئی
امیرحسین للـه ئی فارغ التحصیل رشته مهندسی فناوری اطلاعات ، مدیر و نویسنده وبسایت برلند.علاقمند به کسب و کار اینترنتی و هر آنچه که به آن مربوط است.امیدوارم در کنار شما همراهان خوب برلند بتوانم به دانسته های خودم و شما کمی اضافه کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معادله امنیتی *